星期五, 1月 05, 2007

有關肛門的一則諷刺笑話

有關肛門的一則諷刺笑話,記憶中應該是 劉天賜或蔡瀾兩位先生曾寫的。原故事是英文版本的,肛門英文便是稱之ASS HOLE = ”屎忽窿”,亦是相當流行罵人之名詞。

話說有一天,全身體器官在七嘴八舌爭做最大權力話事人(原文WHO WILL BE THE BOSS)。

大腦大叫:收聲喇各位,當然係我係。
口亦叫:你大腦好叻咩,我唔食野唔講野,會點,我先至係。
腳又叫:挑!我唔行,你地都廢喇,我先至係。
眼又爭,耳又嘈,小弟弟又爭,總之嘈雜不堪……。
忽然 ,一把細小聲音似放屁的從後面傳來:你地唔好爭,我至係真命天子。
各器官都訝異地問是誰在講野如此囂張,後來發覺原來是 屎忽窿 講的。
各器官一同大笑和說:挑!有無搞燃錯,屎忽窿 你收埋把口喇。
屎忽窿 好勞氣便大叫:好,我就收埋唔開口。
一星期後,身體因沒有大便排放弄到苦不堪言。
全體器官於是大叫:好喇!好喇!屎忽窿 你就係最大權力話事人喇(u are the boss)。

故事後語便是說出最大權力話事人(或者boss或者阿頭)就是 ASS HOLE ,屎忽窿,肛門是也。(亦即是謔稱菊花,請聯想到<滿城盡帶黃金甲>亦可會心一笑。)

如果你想提早取遣散人工,請在公司年晚飯局上台講此笑話,保證你心想事成。


1 則留言:

匿名 說...

哈哈,笑死我啦................................................................................................!!!