星期日, 2月 04, 2007

Blogger 帳戶轉換至「Google 帳戶」 折騰到嬲嬲地

Blogger 帳戶轉換至「Google 帳戶」, 我們是使用中文的,被強迫使用了新google板後,終於出現問題在big5和uni-code轉換上。而且可能還有隱藏問題尚未發現,真是未見利先見弊,捉虫之一役。

以往如何看都可以自動轉出中文字,不會白板要去轉換編碼,現在主頁沒問題但再按個別文章連留言那板便煩了,而且這板多數是去做連結的,如此又廢了一半武功。如何搞是好呢,有高手提供方法嗎?

唉,唔通最後如 帶子博客 話,不如轉去mysina 好過,但轉時舊交如何是好呢,如何轉? 個網址甘轉來轉去,更係會令人沒有心機去blog,收工返回自己網上寫文好過。

妖,所謂收購提升服務,根本只是折騰blogger,圖利之商業行為,管你班中文blogger食蕉還是挑。唔轉唔被你進入,園主覺得被google強暴了似的,心有不甘又無辦法……

最後嬲嬲地,插埋blog-you.com一野,管理長進d好嗎? 積極d好嗎? 只懂心中酸卻不去花精力搞好網站,最終會是消失於江湖,無聲無息。

17 則留言:

(katana ) 草草一刀 說...

妖,留言都玩殘,我頂你個google

匿名 說...

http://blog.age.com.hk/archives/75

匿名 說...

解決UTF-8/BIG-5中文顯示問題

匿名 說...

使用自己blogger主身份反而登入唔到留留言

Herman 說...

咁你咪重唔like flickr一定要merge with yahoo acc

匿名 說...

真係留言比以前煩好多好多.......真係xy$%$%^

匿名 說...

我想問,是不是一定要轉的?

匿名 說...

sure.....otherwise u cannot use your blog

pig 說...

下?依家一定要轉呀?
我前幾日被Hello取消upload相服務激到心死之後先轉架咋。

另外新版blogger內網主log in 後係應該唔駛留言驗正架喎。

暗黑的卡夫卡 說...

You still need to go through verification in your own blog even when you're logged in as admin ... #@%XX@#$%!

舒爾賽 說...

其實我原本果個就無乜去理佢,我都係晌新春秋搞下事多,不過如果佢再係咁搞法真係唔排除轉場

(katana ) 草草一刀 說...

次次留言想現出真身和圖便必須先登入,跟以往唔同。煩好q多,可能計算人流使用google之手段之一。

新春秋 依舊未轉,但遲早被迫板主就範,否則不能打開內進。

最後google都會一統blogspot所有擁舊死硬派bloggers,我們集體被強了一鑊。

證明了blogger在網路某方面是弱勢用家而矣!吹什麼大大影響世界,自己一個細領域都保唔住,我呸!

pig 說...

我發覺新版之下cocomment 成日都link 錯。

倉海君 說...

一「提升」嘅話,以前好多留言者名字都會變到連阿媽都唔認得,我諗到時我唔會再用。

匿名 說...

根本沒有顧及中文使用者,出現如此只會走晒d blogger,
但個blog現在甘大,唔知點搞好。

匿名 說...

一, 園主可請相信的人, 比個password 佢入後台搞搞, 睇下咩事.

二, 自立門戶, 我用開的wordpress 可匯入舊文和留言, 相試用請通知我, 我可以開個blog 比你試試.

匿名 說...

先thx,一定會遲早一劑,免後患。

到時我將這裡整個連password交託你匯入,女俠值得完全相信。


但又要再搞上blog-you.com 聯播就煩死。