星期五, 6月 10, 2005

香港新用語(純抄襲)

香港新用語,我係做物業管理,其實就是看更。

香港新用語,我係搞本土經濟,其實即係趁墟做小販。

香港新用語,我係做物流,其實係做搬運,亦即係苦力也。

香港新用語,我係做資訊科技,其實係賣電話。

香港新用語,我係搞另類醫療,其實即係同人做按摩。

香港新用語,我係搞視覺藝術,其實即係同人美容,洗頭電髮。

香港新用語,我係搞創意經濟,其實即係街邊賣翻版。

香港新用語,我搞中港貿易,其實係走水貨。

還有一些日常用語,都是新的理解。

我係搞珠三角融合,即係上堔圳或珠海滾。

我間舖頭正在內部裝修,其實,已經關門執笠。

我間公司諗住搞上市,其實,老闆想刮最後一筆,然後甩身鬆人。

我繼續進修,即係無野做。

我想創業,即係剛剛失業。

這是香港新用語,如不學習,就會落後於形勢。

讀來見很好玩,以上我是抄自澳門劍友網上留言這是香港新用語
,特別說明是抄的......暈

1 則留言:

yonglisey 說...

无法生孩子的您,如果想要有自己孩子,我建议到这彼奥泰珂斯研究中心代孕机构,他们在孩子出世前及出世后的每个细节都做得非常到位,无论你是要男或女都可以选择,真的非常值得且价格也很公道,绝对可以让你们拥有自己的孩子,方法绝对有效,欢迎来询问。