星期五, 3月 19, 2010

回向挑戰


致懷惡意攻文之 屎某人 (shit):

很多blogger曾被你此類人出手搞至封了留言諸多不便,亦只有斬腳趾避沙虫之無奈。
不要來搞網上明暗筆戰了,這是n年前的玩意,已經連華山都沒有人甘玩,玩多都累。
實際點吧,你唔妥我,那就選地一戰吧,來荃灣還是中環都任你選,木刀竹刀都可以,穿不穿防具穿多少件亦跟你意願。如你不是劍人,那拳腳一拚亦無妨,所謂不打不相識,委實快事。
至於評審可上華山吹雞,大把人來做的。
莫花時間光陰口水戰 !

草草一刀
回向挑戰
2001年3月19

6 則留言:

Unknown 說...

1.係你叫我睜大眼睇清楚,仲要寫"拜你嗰托",你呢d咩態度先!.係你聊人者賤,我唔留名就話我鬼鼠,又del晒,你成日撓共產黨話禁人口舌,block 人d site,咁你呢d叫咩先?
2.你就咁copy & paste 又唔check清楚,錯就係錯,又唔認.你有無考過試ah!!唔同錯仲要讚你啱?叫校長頒嗰獎比你好無?
3. 我呢就斯文人嚟嘅,知你讀書少,夠胆咩係度文字戰! 你係米黑社會?聊打交?我好驚阿.copy你呢段嘢去比差佬睇吓你算唔算恐嚇.
3.米話我唔醒你ah,實際d,讀多幾年書先寫blog la!!講打講殺.你學咩武術㗎?一d接受人哋批評嘅說話胸襟都無.挑戰~我挑~

(katana ) 草草一刀 說...

終於出來啦,無謂浪費時間,打你就打,無謂打字,我知道你是什麼一類人。
原來就是不喜歡我不賣共產黨賬......
甘明哂啦......頂你啦,唔喜歡就唔好上黎又睇又嘈,你去維園啦,拜你個託。

(katana ) 草草一刀 說...

還原屎某之奇怪留言,似乎不懂網似的,喂,標明轉貼,不是我拿來當我寫,甘都唔妥,有病還是想什麼.....?

shit 已針對您的文章「唐伯虎不只識點秋香,還詩贈日本友人重直彥九郎」留下新意見:

又del人哋對你批評嘅post.
又要賴張石先生
証明主觀強嘅人係唔接受別人善意嘅批評
般字過紙,懶有文采.
抄嘅時候無睇嗰內容嘅咩
有嗰yi字係古文中,你覺得無問題嘅咩.
你有無睇個萹文㗎,你明唔明嗰內容講乜㗎?
你鍾意就del,好似之前咁.
我save起咗呢段嘢㗎la,我唔見咗呢段嘢,就好似你咁copy & paste.再post過.
你叫草草一刀,我叫臭屎一督,我今次留咗名,你唔好屈我無留名,同你櫬到絕.

(katana ) 草草一刀 說...

再還原一篇屎某之前匿名留言
重點在不喜歡園主罵中國政府d文章,
寫blog不是因為留言而寫的,那類blog多數在其他網中找尋到,少在blogspot。



匿名 已針對您的文章「唐伯虎不只識點秋香,還詩贈日本友人重直彥九郎」留下新意見:

我眼睛好清楚見到係英文字,咁我有錯咩?
你答我"yi" 係米英文先,飲又好,手誤又好?
乜一定要留名?規定㗎?唔留名就係鬼祟㗎?
我係無名嘅得唔得, 唔同草草一刀係你真名?
身份証都係咁寫吖?唔like咩叫google刪除匿名呢嗰funcion囉
你post得文出來就預咗有人睇.唔想比人批評就拜你個托稊清有無錯先post.
我係唔鍾意吖,比意見你又唔接受,你post出來鬧人就得.
同埋你自己檢討吓la,成日鬧,都攪到無人留言.我見好心留吓言,因為你係擺明聊交鬧. 我唔like唔得嘅.你鬧人就得.
我真係拜你個托.

(katana ) 草草一刀 說...

還原園主回應


(katana ) 草草一刀 已針對您的文章「唐伯虎不只識點秋香,還詩贈日本友人重直彥九郎」留下新意見:

對文中詩那 yi有什麼問題者,請往原文出處留言予 張石先生。
此部份乃轉貼。

(katana ) 草草一刀 已針對您的文章「唐伯虎不只識點秋香,還詩贈日本友人重直彥九郎」留下新意見:

放大眼睇,上一大段乃轉貼文。
去吋人就找原文作者吧。

文武不岐 說...

人地地方, 主人中意寫乜主人自由; 你覺得人地水平無你咁高、唔滿意, 無人叫你睇; 唔滿意, 但又要睇, 又要不斷回應, 強迫症乎?

學武術當然要講打, 唔通好似大陸咁跳隻舞當打咗?唔怪得中國近幾百年都係比人打, 就係多得一班得把口嘅所謂斯文人...