星期一, 4月 02, 2012

時代的沉淪


改哂對白, 志明春嬌版,
http://youtu.be/Z6su4YS7VCQ




:妳應該叫做余春嬌
:邊撚個話你知GA?
:妳今晚會發姣LAM住我.
……響起”別問我是誰”隻歌間場
:我沈晚無LAM起你WOO.
:屌,妳都無發姣.
:甘無撚用,你實會LAM起我.
…..間場…. 春嬌寂寞難耐LAM起志明嘴角泛淫笑
:你今日咩料呀, 唔同哂WOO.
:無呀,無勿野唔同呀
:無~
:妳耳仔爆紅既~
:你究竟想點撚樣姐?
:無, 想溝妳同你做個FRIEND姐~
:點解要跟你條倫樣做FRIEND?
:睇住我手機,
:一分鐘
:足鐘啦,開爹啦~
:今日幾多號?
:2號LOW.
:2號…..4月2
:2012年4月2號下晝三點前一分鐘.
:你同我係FB度互 ADD.
:因為你,我會記住按LIKE
:依家開始我地就係FB FRIENDS.
:泥個係登記左刪唔番既~
:因為已經ADD左.
:我聽日會再黎.
:佢有無因為我而記得上FB, 我唔知呀…
:但我一直都記住泥條扑街.
:HAM尾佢條扑街真係日日蒲頭.
:我地就由FB FRIEND變成為好霖既FRIEND.
:無幾耐我地日日都見面就上床……


.

沒有留言: