星期五, 6月 30, 2017

浪奔浪流,甘就三十多年!


咩年份呢?, "上海灘" 來的
終於證明我有份拍!!哈哈
多得TVB老友截圖,久違的畫面!

當年人人都好後生。。。當年我當玩,玩左一晚片場,一晚外景在鴨蛋街,就拍下此段出哂成隻歌既畫面,人人打黎我舊居屋企( 長跑之基地,我輩朋友之飯堂)電話在問搞勿!安真好笑!!其後再拍 天龍八步,做大茄備馬家丁,有對白收人工高些。。。後來因工作出門去日本要推演,那藝員調配組便取銷我名單,如果唁唔係,可能做左大茄藝員呢!哈哈,!

其實都好得意,俺條命係成日接觸影視娛樂圈的,出鏡啦,訪問啦,上電視,上電台,但又好似好習慣甘唔緊張,真係古怪,似乎食得此行飯。現回看都幾有趣!

而時光如一江春水向東流。。。歡喜中都有唏噓!次次聽 上海灘 主題曲,都有點莫明感覺!


沒有留言: